استخراج مقاله از پایان نامه مهندسی عمران

استخراج مقالات علمی و پژوهشی از پایان نامه و رساله های مهندسی عمران با تضمین پذیرش و چاپ در نشریات معتبر

فرم درخواست مشاوره پایان نامه مهندسی عمران

استخراج مقاله از پایان نامه مهندسی عمران

دانشجویانی که برای تهیه و تدوین مقاله های خود در ابتدا پایان نامه های مرتبطی را مطالعه کنند به مراتب شانس بالاتری برای کسب نمره ای بالاتر از جانب اساتید و داوران خود دارند. به همین سبب اساتید راهنما به کلیه دانشجویان مهندسی عمران توصیه می کنند که پیش از انجام هر فعالیتی در خصوص نگارش مقالات، پایان نامه هایی را در این زمینه مطالعه کنند. مطالعه این گونه از منابع برای دانشجویان بسیار موثر است. این گونه از پایان نامه ها یک شمای کلی برای نگارش مقالات را در اختیار دانشجویان قرار می دهند. آن دسته از عزیزانی که برای استخراج این دسته از مقالات با چالش هایی برخورد دارند می توانند از خدمات پژوهشگاه مهندسی عمران بهره ببرند.

استخراج مقاله از پایان نامه مهندسی عمران

هزینه استخراج مقاله از پایان نامه و شرایط پرداخت

هزینه استخراج مقاله برای دانشجویان مهندسی عمران به گونه ای در نظر گرفته شده است که همه این عزیزان توانایی پرداخت مبلغ مربوطه را داشته باشند. به این صورت که پژوهشگاه مهندسی عمران علی رغم تلاش هایی که در خصوص استخراج مقالات دارد، مسئله تعرفه گذاری را به گونه ای تعریف کرده که تمام دانشجویان از عهده پرداخت مخارج برآیند. مانند هزینه انجام پایان نامه کارشناسی ارشد؛ قیمت گذاری استخراج مقاله از پایان نامه مهندسی عمران به عوامل متعددی بستگی دارد اما در پژوهشگاه مهندسی عمران قطعا هزینه ها منصفانه و مناسب خواهد بود. این هزینه با توجه به مقطع تحصیلی دانشجویان عزیز دستخوش تغییر است. از این رو کلیه افراد برای اطلاع از هزینه دقیق استخراج مقاله و نحوه پرداخت می توانند با کارشناسان پژوهشگاه مهندسی عمران تماس حاصل نمایند. پرداخت اقساطی برای آسودگی خاطر مشتریانی است که از عهده پرداخت یک باره هزینه بر نیامده و نیازمند استفاده از شرایطی ویژه هستند. این موسسه شرایط مربوطه را برای دانشجویان محترم لحاظ کرده است.

اهمیت استخراج مقاله از پایان نامه مهندسی عمران

اهمیت استخراج مقاله تا حدود زیادی با نگارش پایان نامه شباهت داشته و از جهات بسیاری دارای ویژگی های مشترک با تهیه و تدوین پایان نامه است. افرادی که پیش از این سابقه استخراج مقاله و نگارش پایان نامه را در آن واحد داشته اند، از ارتباط مستقیم انجام این دو پروژه اطلاع دارند. دانشجویانی که پیش از نگارش مقالات خود، به نگارش پایان نامه مرتبط مشغول باشند، می توانند مقالاتی استاندارد را نزد اساتید خود ارائه کنند. تهیه و تدوین پایان نامه دید وسیعی به دانشجویان مهندسی عمران داده و این عزیزان می توانند حتی به صورت انفرادی به نگارش و انجام مقالات خود بپردازند.

استخراج مقاله از پایان نامه مهندسی عمران

چاپ مقالات در نشریات معتبر داخلی و خارجی

دانشجویان پس از شناخت وسیعی که در خصوص پایان نامه های مرتبط با رشته مهندسی عمران پیدا کردند، می توانند برای نگارش و چاپ مقالات خود اقدام کنند. این گونه از اقدامات نیازمند تبحر و مهارت از جانب دانشجویان عزیز است. برخی از آن ها هیچ گونه اطلاعات پایه ای در خصوص چگونگی چاپ مقالات ندارند. اگر از تجربه و مهارت  بالایی برخوردار نباشید ممکن است مقاله مورد نظر به مرحله چاپ نرسد چراکه بسیاری از آن ها پیش از این مرحله از جانب اساتید و داوران رد می شوند. این گونه از مقالات از استانداردهای لازم برخوردار نبوده و گرد آورندگان موفق به چاپ آن ها نمی شوند. از این رو برای جلوگیری از اتلاف زحمات دانشجویان به آن ها پیشنهاد می شود که از خدمات پژوهشگاه مهندسی عمران بهره ببرند. کارشناسان و محققان این مجموعه به سبب مهارت بالای خود قادر هستند تا راهنمایی های لازم را به دانشجویان بکنند. بدین سبب این عزیزان موفق به چاپ مقالات خود در نشریات معتبر داخلی و خارجی می شوند.

مراحل استخراج مقاله از پایان نامه مهندسی عمران

دانشجویان در گام اول، پایان نامه مورد نظر را مطالعه کرده و به کنکاش و بررسی آن می پردازند. مطالعه پایان نامه ایده های متنوعی را در ذهن دانشجویان عزیز روشن می نماید. آن ها پس از انتخاب موضوع مقاله و تجزیه و تحلیل مطالب مربوطه قادر هستند تا مقاله ای در خور را استخراج کنند. به عبارتی نحوه استخراج مقاله با تدوین پایان نامه تفاوت چندانی ندارد. دانشجویان پس از خلاصه نویسی، نکات مربوطه را در مقاله خود ذکر می کنند. منابعی که پیش از این برای نگارش پایان نامه توسط دانشجویان استفاده شده اند، در مقاله مرتبط گنجانده می شوند. انتخاب موضوع و نگارش بخش انتهایی مقدمه نیز بر عهده این عزیزان است. در صورتی که دانشجویان با نحوه انجام این مباحث آشنایی ندارند، می توانند از خدمات پژوهشگاه مهندسی عمران استفاده نمایند.

ثبت سفارش و زمان بندی استخراج مقاله از پایان نامه

دانشجویان محترم برای ثبت سفارش های خود در خصوص انجام پایان نامه می توانند به صورت حضوری یا مجازی از اطلاعات ثبت شده در سایت پژوهشگاه مهندسی عمران بهره ببرند. اطلاعات ذکر شده نقش راهنما را برای دانشجویان ایفا می کنند. این عزیزان می توانند پس از مطالعه نمونه فایل هایی در این زمینه، برای مراحل ثبت نام اقدام نمایند. مراحل ثبت نام استخراج مقاله نیز مانند نگارش پایان نامه است. دانشجویان در موعد زمانی مشخص، هزینه اولیه برای ثبت نام را پرداخت می نمایند. این هزینه نشان از اعتماد مشتریان به این موسسه است و دانشجویان پس از عبور از مرحله پرداختی می توانند فرم لازم را دریافت کنند. این افراد پس از انجام مراحل ثبت نام می توانند با خیالی آسوده و به دلخواه خود از قبول این پروژه امتناع ورزیده و کار را به کارشناسان و محققان موسسه واگذار کنند. مدت زمان لازم برای متخصصان این مرکز در خصوص استخراج مقاله حدود یک ماه است و بسیاری از مقالاتی که دراین موسسه کار می شود (بستگی به کیفیت پایان نامه) قابلیت چاپ در نشریات معتبر همچون الزویر را دارند.